Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Uzupełnienie formularza zwrotu i reklamacji

 Formularz zwrotu/reklamacji znajduje się tutaj. Prawidłowo uzupełniony formularz dołącz do odsyłanego towaru.

  1. Odesłanie towaru
    1. Zwracany towar powinien być kompletny w stanie nienaruszonym, bez oznak użytkowania i w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu.
    2. Wraz z odsyłanym towarem należy również dołączyć kopię paragonu bądź faktury.
  1. Przesyłkę nadaj na adres:

OTHER Piercing sp. z o. o.

ul. Kusocińskiego 5

47-300 Krapkowice

Koszty opakowania i odesłania zwracanych towarów ponosi kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, wysłany w taki sposób towar zostanie zwrócony do nadawcy na jego koszt.

Od umowy możesz również odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: mst@piercingownia.pl z formularzem w załączniku

Zwracaną rzecz zwróć na w.w. adres nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił_ś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, (bez kosztów przesyłki) zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.

W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego, zwrócona kwota zostanie obniżona proporcjonalnie do uszczerbku w wartości zwracanego produktu (o czym klient zostanie poinformowany drogą mailową bądź telefoniczną).

 

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: mst@piercingownia.pl lub drogą pocztową na adres: ul. Kusocińskiego 5, 47-300 Krapkowice.

Treść zgłoszenia reklamacyjnego musi zawierać: numer zamówienia, nazwękod oraz zdjęcie uszkodzonego produktu.

Po zatwierdzeniu reklamacji, wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Kusocińskiego 5, 47-300 Krapkowice

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Każdą reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium