Reklamacje

 W przypadku gdy zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

1. Pobierz i wypełnij Formularz reklamacji

2. Zgłoś reklamację

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@piercingownia.pl lub drogą pocztową na adres:

OTHER Piercing sp. z o. o.
ul. Kusocińskiego 5
47-300 Krapkowice

3. Po zatwierdzeniu reklamacji, wadliwy towar należy wysłać na powyższy adres

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Każdą reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium